Inloggen in je account

Het inloggen van je account is eenvoudig. Je hebt slechts je e-mailadres nodig en het wachtwoord dat je zelf gekozen hebt.
Geen probleem. Vanuit veiligheid hebben we wel een wachtwoord-vergeten faciliteit, maar niet voor je vergeten e-mailadres.

Stuur daarom even een kort bericht naar de Helpdesk van Bokkz en vermeld daarbij je naam, adresgegevens en je telefoonnummer. Heb je al een betaling aan Bokkz gedaan, vermeldt dan ook even het klantnummer dat je bij de bankafschrijving vindt. Het e-mailadres van onze Helpdesk is: helpdesk@bokkz.nl.
Je weet je wachtwoord niet meer. Dat kan gebeuren. Vervelend, maar we lossen het op.

Klik boven in beeld op ‘INLOGGEN’ en daar vind je de wachtwoord-vergeten faciliteit. Door het ingeven van je e-mailadres ontvang je een e-mail met daarin een hyperlink om je wachtwoord te wijzigen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Helpdesk.
Krijg je een foutmelding bij het inloggen, dan kan het zijn dat je e-mailadres of je wachtwoord niet meer klopt. Kijk in dat geval bij de voorgaande vragen of je oplossing er bij staat.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

Meer informatie over je account bij:


Onze belastingadviseurs geven gratis antwoord op je belastingvraag.

Ben je met je aangifte bezig en heb je een belastingvraag? Laat deze dan gratis beantwoorden door onze belastingadviseurs. We geven je per e-mail zo snel mogelijk een antwoord.


Heb je nog een vraag?

Neem dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch elke dag bereikbaar van 10.00u-12.30u en 13.30u-16.00u op 085 - 40 16 516 (lokaal tarief). Je kunt natuurlijk ook altijd een e-mailbericht sturen naar helpdesk@bokkz.nl.