Inloggen in je account

Het inloggen van je account is eenvoudig. Je hebt slechts je e-mailadres nodig en het wachtwoord dat je zelf gekozen hebt.
Geen probleem. Vanuit veiligheid hebben we wel een wachtwoord-vergeten faciliteit, maar niet voor je vergeten e-mailadres.

Stuur daarom even een kort bericht naar de Helpdesk van Bokkz en vermeld daarbij je naam, adresgegevens en je telefoonnummer. Heb je al een betaling aan Bokkz gedaan, vermeldt dan ook even het klantnummer dat je bij de bankafschrijving vindt. Het e-mailadres van onze Helpdesk is: helpdesk@bokkz.nl.
Je weet je wachtwoord niet meer. Dat kan gebeuren. Vervelend, maar we lossen het op.

Klik boven in beeld op ‘INLOGGEN’ en daar vind je de wachtwoord-vergeten faciliteit. Door het ingeven van je e-mailadres ontvang je een e-mail met daarin een hyperlink om je wachtwoord te wijzigen.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Helpdesk.
Krijg je een foutmelding bij het inloggen, dan kan het zijn dat je e-mailadres of je wachtwoord niet meer klopt. Kijk in dat geval bij de voorgaande vragen of je oplossing er bij staat.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

Meer informatie over je account bij:


Onze belastingadviseurs geven gratis antwoord op je belastingvraag.

Ben je met je aangifte bezig en heb je een belastingvraag? Laat deze dan gratis beantwoorden door onze belastingadviseurs. We geven je per e-mail zo snel mogelijk een antwoord.


Mail je vraag naar ons!

Als je een vraag hebt kun je ons gewoon mailen, 24 uur per dag – 7 dagen per week. Dat kan via bovenstaand formulier of rechtstreeks naar helpdesk@bokkz.nl. Heb je een algemene vraag of wil je meer informatie? Mail dan naar info@bokkz.nl. Wij kunnen je in de meeste gevallen sneller en beter helpen dan via de telefoon.