Informatie over betalen

Nee. Bij Bokkz is geen sprake van een abonnement. Je betaalt voor een aangiftejaar. Als je bijv. een aangifte inkomstenbelasting 2017 in wil vullen, dan betaal je voor dat jaar. Wil je daarna ook nog een aangifte voor het jaar 2016 invullen, dan dien je opnieuw te betalen.
En of je het (aangifte)jaar erop weer terugkomt dat is aan jou. Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om je als klant tevreden te houden, maar je bent nergens toe verplicht.
Wij zijn helder over ons verdienmodel. Bij Bokkz besluit je namelijk elk jaar of je gebruik wilt maken van onze diensten. Je betaalt pas als je met een belastingaangifte start. Geen bijzondere voorwaarden, geen kleine lettertjes en geen bijkomende verplichtingen.

Besluit je in een nieuw jaar geen nieuwe betaling te doen, dan zijn uiteraard de eerder ingevulde aangiften inkomstenbelasting nog wel door jou te raadplegen.

Meer informatie over betalen bij:


Onze belastingadviseurs geven gratis antwoord op je belastingvraag.

Ben je met je aangifte bezig en heb je een belastingvraag? Laat deze dan gratis beantwoorden door onze belastingadviseurs. We geven je per e-mail zo snel mogelijk een antwoord.


Heb je nog een vraag?

Neem dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch elke dag bereikbaar van 10.00u-12.30u en 13.30u-16.00u op 085 - 40 16 516 (lokaal tarief). Je kunt natuurlijk ook altijd een e-mailbericht sturen naar helpdesk@bokkz.nl.