Problemen met de betaling

Wanneer de iDeal-betaling niet lukt, dan kom je terug op een pagina in Bokkz. Daar kun je het nogmaals proberen.

Blijf je een probleem ondervinden met betalen, neem dan contact op met onze Helpdesk. De contactgegevens van de Helpdesk vind je op onze contactpagina.
De betaling voor de jaarlijkse service van Bokkz is eenmalig per jaar. Wanneer je toch per ongeluk of onbewust dubbel betaald hebt, stuur dan even een bericht naar onze Helpdesk.

Vermeld in de mail aan helpdesk@bokkz.nl beide betalingen en een omschrijving van wat er gebeurd is. Wij zullen dan zo snel mogelijk het teveel betaalde aan je terugstorten. Geen probleem!
Heb je voor de belastingservice 2016 betaald, terwijl je met de aangifte voor 2017 bezig wilde? Geen punt. Stuur dan even een bericht naar onze Helpdesk.

Vermeld in de mail aan helpdesk@bokkz.nl de kenmerken van je betaling en wat er aan de hand is. Wij zullen dan zo snel mogelijk zorgen dat je met het juiste jaar aan de slag kunt.
Wanneer je een betaling doet voor de particuliere Bokkz service, dan worden de ondernemersvragen niet getoond. Kom je er achter dat je eigenlijk de ondernemersvragen in de belastingaangifte wel nodig hebt, dan kunnen wij daar voor zorgen. Stuur even een bericht naar onze Helpdesk.

Vermeld in de mail aan helpdesk@bokkz.nl de kenmerken van je betaling en dat je graag een ondernemersaangifte wenst in te vullen. Wij zorgen er dan voor dat je aan de slag kunt met de uitgebreidere aangifte!

Let op! Omdat de kosten voor de ondernemersaangifte hoger liggen dan voor de particuliere aangifte, kunnen wij je wel vragen een aanvullende betaling te doen.

Meer informatie over betalen bij:


Onze belastingadviseurs geven gratis antwoord op je belastingvraag.

Ben je met je aangifte bezig en heb je een belastingvraag? Laat deze dan gratis beantwoorden door onze belastingadviseurs. We geven je per e-mail zo snel mogelijk een antwoord.


Heb je nog een vraag?

Neem dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch elke dag bereikbaar van 10.00u-12.30u en 13.30u-16.00u op 085 - 40 16 516 (lokaal tarief). Je kunt natuurlijk ook altijd een e-mailbericht sturen naar helpdesk@bokkz.nl.